dinsdag 27 juli 2010

Wasmachine


Vorige week was ik mijn telefoon (Sonyericsson w995) kwijt, en toen ik op mijn werk zat, wist ik waar die was: in de zak van mijn rok, en die rok zat in de wasmachine...
Dus thuis meteen de was opgehangen en de telefoon uit elkaar gehaald om te drogen, dit hielp in eerste instantie niet, dus de föhn erbij gepakt, nog geen resultaat, mijn humeur werd er ook al niet beter op.
De volgende dag alle onderdelen nog eens in elkaar gezet, en hij ging aan en deed het 'gewoon'! Oké, wel een beetje vocht achter het scherm, maar hij belde zelfs. Helaas doen de speakertjes het niet meer, dus ik hoor geen beltonen of muziek meer van mijn telefoon. Dat moet ik nog maar even laten maken.
Maar het gekke is dat de wasmachine er ook wat aan over heeft gehouden (lijkt het), want die centrifugeert toch met een bak herrie... (die wel)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten