vrijdag 30 juli 2010

Fons

Donderdag 29 juli zou ik 's ochtends met mijn moeder (en Norma en Romijn) naar mijn oudtante en 's middags naar mijn zusje omdat haar zwangerschapsverlof net was begonnen.
's Ochtends belde de vriend van mijn zusje, de weeën waren begonnen, dus ik kon niet komen... Toch maar even het wiegje bij mijn schoonfamilie opgehaald, waar mijn zusje de avond ervoor nog om vroeg, en door naar mijn moeder. Ik vertelde mijn moeder dat ik niet naar mijn zusje ging omdat de weeën waren begonnen. Mijn moeder vond het erg spannend. We zijn gezellig naar mijn oudtante gegaan, die het wel gezellig vond met Norma en Romijn erbij. Norma vond dat ze een mooie ketting had, en ze vond de speeltuin ook erg leuk.
Daarna nog even de winkelstraat in en op jacht naar 2 maal de NRC-next, voor de Lowlandsbijlage.
Even een broodje eten bij mijn ouders, en toen belde mijn zusje, dat Fons was geboren! Wel 3 weken te vroeg, maar alles was goed gegaan en ze was zelfs thuis bevallen. Dus konden we toch nog naar mijn zusje. Nog even via de Hema voor wat zomerkleertjes, die hij nu nog dragen kan. En toen in Deventer de nieuwe wereldburger bewonderd, wat een schatje!
Kon ik ook nog even de babykamer bewonderen, mijn zusje had een heleboel leuke dingen genaaid, een gave luiertas, een slaapzak voor de maxicosi, boxkleed en dekentje, erg gaaf allemaal.
Er zijn natuurlijk aardig wat foto's gemaakt, en hierbij die van Romijn en Linda. Daar hebben we 's avonds nog even patat gegeten, om na achten maar eens naar huis te rijden met Norma en Romijn. Dit weekend moeten we maar weer bij Fons kijken, want Eric heeft hem nog niet gezien!

Centreren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten